Total Pageviews

Sunday 10 July 2011

sasaran Fulham


Pengurus baru Fulham, Martin Jol merancang menyambar dua pemain daripada bekas kelab, Tottenham untuk membeli Jermain Defoe dan Jermaine Jenas. 
 
Berusia 55 tahun, Jol mengambil alih di Craven Cottage pada Jun berikutan pemergian Mark Hughes, dia dijangka mengintai kelab lamanya ketika dia kelihatan mahu mengukuhkan skuad Fulham. 
 
Defoe dan Jenas diyakini menjadi sasaran utama Jol musim panas ini, dengan Fulham memerlukan striker tambahan di tengah-tengah pertempuran mereka bagi membantu Clint Dempsey. 
 
Midfielder, Zoltan Gera yang bakal keluar juga bakal melihat satu lagi jurang untuk diisi Jol, jadi minat untuk Jenas dilihat sesuai dengan kepentingan kelab. 
 
Defore tidak merahsiakan rasa tidak puas hatinya di White Hart Lane, yang mana dia gagal mendapatkan semula tempat dalam skuad utama Harry Redknapp secara tetap selepas bergelut untuk cergas pada awal musim ini.
 
Jol mempunyai bajet untuk memperbaiki skuadnya hanya beberapa hari selepas menyertai kelab, katanya kepada media bahawa dia dan Pengerusi Mohamed Al Fayed 'mempunyai perbualan yang baik mengenai pemain, yang mana kami boleh cuba mengukuhkan dan mendapatkan satu atau dua pemain yang berkualiti'.

No comments:

Post a Comment