Total Pageviews

Sunday 10 July 2011

Torres yang suruh


Penyerang Liverpool, Suarez memberitahu bahawa Fernando Torres meyakinkan beliau supaya berpindah ke Anfield apabila mereka berbincang dalam beberapa hari terakhir semasa jendela perpindahan Januari lepas sebelum pemain Sepanyol itu sendiri berpindah ke Chelsea.
 
Suarez memberitahu beliau rasa "gementar" selepas menyelesaikan perpindahan £22.8 jutanya ke  Anfield. "Ada begitu ramai orang yang memerhatikan anda."
 
"Anda merasakan tekanan kerana jumlah yang kelab bayar untuk anda tapi saya cuba mengharunginya dengan setenang yang boleh, untuk tidak memikirkan orang menyaksikan saya," katanya.
 
Namun Torres, yang sedang  berusaha meninggalkan Anfield ketika itu, dilihat telah memberikan sumbangan kepada peningkatan Suarez walaupun beliau pada mulanya dijangka digandingkan dengan pemain Uruguay tersebut.
 
"Beliau mengarahkan saya menjadi pemain yang serupa seperti diri sendiri, jangan cuba untuk mengubahnya, bahawa Liverpool pasukan yang hebat dan mereka akan banyak membantu saya. Yang benar, nasihat beliau memang amat bantu dan beliau tidak salah; beliau memang betul."

No comments:

Post a Comment